تاریخچه

  • شرکت آریا دانه گلستان در سال ۱۳۹۳ به صورت سهامی خاص در استان گلستان در ناحیه صنعتی گلستان واقع در شهرستان گالیکش تاسیس گردید. این شرکت با فعالیت و حضور پویای خود در عرصه دامپروری کشور، هم اکنون در زمره شرکت های برتر تولید خوراک دام ، طیور و آبزیان شناخته می شود. در این مجموعه تلاش می کنیم با اتکا به دانش و تجربه نیروی انسانی خود در راستای تحقق اهدافی چون خودکفایی کشور با کیفیت جهانی در تولید محصولات غذایی دام از جمله فول فت سویا اکسترود، انواع کنسانتره دام، طیور، آبزیان، کتان اکسترود، خوراک آماده طیور، خوراک حیوانات خانگی، انواع مکمل های معدنی و ویتامینه دام و طیور، توکسین بایندر و صادرات محصولات خود گام برداریم.
  • ارائه مشاوره فنی و بهبود واحدهای تولیدی براساس استاندارد های رایج ملی و بین المللی رایگان در واحد های مصرف کننده، یکی از چند خدمت ویژه مشتریان این مجموعه است که با توجه به تیم مشاوره مجرب و علمی، در عملکرد نهایی مصرف کنندگان تاثیر چشمگیری دارد.

خط مشی

پیشرو در محافظت از زیرساخت های صنعت دام، طیور و آبزیان کشور و منطقه بامحصولات متمایز و خدمات متمرکز و پایدار . .

چشم انداز

رسالت ما این است که با ایجاد قابلیت های تحقیقاتی نوآورانه و تولید محصولات، خوراک و پیش مخلوط های متنوع از طریق پیشرفته ترین مدل سازی و فرمولاسیون دیجیتال، تغذیه بهتر و کامل تری برای دام، طیور و آبزیان ارائه دهیم.

آنچه که هستیم بسیار بیشتر است.