خدمات فنی پس از فروش به پرورش دهندگان طیور

دستیابی به حداکثر بهره وری در واحدهای پرورش طیور، نیازمند مدیریت مطلوب در عوامل محیطی است. عملکرد طیور تحت تاثیر ژنتیک و مدیریت مناسب عوامل محیطی است. امروزه با پیشرفت علم ژنتیک، سویه های مختلف طیور شامل جوجه های گوشتی، تخمگذار و….به بازار ارائه شده اند که پتانسیل بالایی در دستیابی به عملکردهای مطلوب دارند. بنابراین پرورش دهندگان بایستی با مدیریت عوامل محیطی به اهداف عملکردی استاندارد دست یابند. در شرایط اقتصادی کنونی، هدف هر پرورش دهنده ای تولید با بالاترین بهره وری است. جهت نیل به این هدف، پرورش دهنده بایستی از محصولاتی استفاده نماید که با طراحی مناسب و به شکل استانداردی تولید شده باشند. اما از آنجا که عوامل مختلفی در دستیابی به یک عملکرد بهینه موثر هستند، انتخاب یک محصول با کیفیت به عنوان بخشی از برنامه مدیریتی در جهت رسیدن به عملکردهای استاندارد است نه همه آن.

بنابراین توصیه می شود که علاوه بر تهیه یک محصول با کیفیت، سایر عوامل محیطی نیز مدیریت شوند. طیور به دلیل سرعت رشد بسیار بالایی که نسبت به سایر حیوانات دارند، به شرایط محیطی پیرامون خود بسیار حساس هستند. در صورت کم توجهی به این موارد، حتی با تهیه یک محصول با کیفیت، امکان دستیابی به عملکردهای استاندارد ممکن نخواهد بود و باعث تحمیل هزینه خواهد شد.

فاکتورهای گوناگونی در دستیابی به عملکرد بهینه اهمیت دارند، عواملی شامل جیره غذایی، تهویه، مدیریت بستر، نهاده مصرفی، دما، رطوبت، سلامت گله، نور و…..هر کدام از این موارد می توانند بر عملکرد نهایی تاثیر بگذارند. شرکت آریادانه گلستان رسالت خود را پشتیبانی از پرورش دهندگان به عنوان نیروهای مولد صنعت طیور جهت تولید با بهره وری بالا قرار داده است. به همین دلیل علاوه بر طراحی و تولید محصولات با کیفیت اقدام به تاسیس بخش خدمات فنی پس از فروش نموده تا به رسالت خود جامه عمل پوشانده باشد.

امروزه ارائه خدمات فنی تخصصی به عنوان دانش پیشران واحدهای صنعتی و تولیدی قلمداد شده و با صنعتی شدن تولید باید به سمت استفاده از دانش تخصصی جهت سودآوری واحدهای تولیدی حرکت کنیم. تیم خدمات فنی پس از فروش شرکت آریا دانه از متخصصین با تجربه این صنعت هستند که رسالت خود را طراحی و تولید محصول با کیفیت به همراه خدمات فنی پس از فروش جهت پشتیبانی از تولیدکنندگان محترم می داند. امید است با همکاری پرورش دهندگان بتوانیم به این هدف دست یابیم.